Stojaki reklamowe w promocji restauracji

Szczepan Zawadzki
Czerwiec14/ 2018

Biznes gastronomiczny w wielu wypadkach ma ogromne szanse na powodzenie, ze względu na to, że zapotrzebowanie na miejsca, gdzie można dobrze zjeść jest ogromne. Mimo wszystko bez skutecznej reklamy nie można liczyć na sukces, dlatego trzeba zaplanować wielokierunkową kampanię reklamową nie tylko na rozpoczęcie działania baru czy restauracji, ale także na później. Pomogą w tym stojaki reklamowe.

Co umieścić na stojaku reklamowym?

Producent stojaków reklamowych zazwyczaj ma w swojej ofercie kilka różnych rodzajów narzędzi. Warto na przykład zamówić stojak na plakat. Zostanie on umieszczony przed wejściem do restauracji. Dzięki temu nawet klienci, którzy do tej pory nie mieli pojęcia o jej istnieniu, będą mogli wejść i skosztować przepysznej kuchni. Co powinno znaleźć się na takim plakacie? Między innymi przyciągające uwagę zdjęcie tematyczne, prezentujące na przykład najpyszniejsze propozycje szefa kuchni.

Kolejny rodzaj narzędzia, który może zostać wyprodukowany przez producenta stojaków reklamowych i wykorzystany w restauracji, to stojak na ulotki. Jeżeli na przykład restauracja organizuje przyjęcia okolicznościowe czy udostępnia swoje sale na konferencje, warto stworzyć ulotki o tym informujące i umieścić je na stojaku, dzięki czemu szybko i łatwo trafią do klientów.

Jak wybrać producenta stojaków reklamowych?

Branża promocyjna stale się rozrasta i dlatego na rynku przybywa także specjalistów zajmujących się projektowaniem i tworzenie narzędzi reklamowych lub akcesoriów z nimi związanych. Dobry producent stojaków reklamowych to taki, który nie tylko wykona wysokiej jakości produkt, ale także jest w stanie doradzić, w jaki sposób można go efektywnie wykorzystać.

Poszczególne stojaki różnią się też od siebie materiałem wykonania. Od tego zależą ich właściwości i trwałość. Klient powinien oczekiwać od producenta stojaków, że ten udzieli mu wyczerpujących informacji na temat konkretnego produktu, tworzywa, jakie zostało użyte do jego stworzenia, czy też możliwości wykorzystania nie tylko wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz.

Czy kierować się ceną stojaków reklamowych? Prawdą jest, że w sieci można je kupić nawet kilkanaście procent taniej niż w sklepie stacjonarnym, tym bardziej jeżeli zamawia się takie narzędzia wprost od producenta. Warto skorzystać z takiej opcji, bowiem reklama i promocja firmy pochłania naprawdę spore koszty, więc jeżeli gdzieś można mądrze oszczędzić, to dlaczego tego nie zrobić, wcale nie rezygnując z wysokiej jakości produktów reklamowych.

Więcej informacji znajdziesz na stronie producent stojaków reklamowych